Relasjon

Fakta om krav og styring av norske barnehager.

Vil løfte kompetansen i heile regionen

For Vestnes kommune handlar kompetanseheving om samarbeid, etterspurnad og nysgjerrigheit. – Ein må tørre å stå i viktige prosjekt over tid, seier barnehagekonsulent May-Britt Skavnes.

Les artikkelen 

Gjør stor forskjell

Ideen til Jennie Furulund gir kanskje ikke resultater før om 10 år. Likevel brukes den av barnehager over hele landet.

– Det har gjort meg enda mer motivert

Sigurd Skaugvold har jobbet i barnehagesektoren i 20 år, og er i dag barnehagestyrer. Han har nettopp fullført styrerutdanning på deltid. Studiet ga ham nyttige verktøy å ta direkte med inn i arbeidsdagen.

– Nettstudium passer meg perfekt

Assistenten Sarvani tek fagbrev som barne- og ungdomsarbeidar på nett. Slik kan ho studere når ho vil, i sitt eige tempo.

– Kan ­anbefalast på det varmaste

Etter mange år i barnehage tok fagarbeidaren Åse Britt Engeland Tveiten kompetansehevingsstudium på Universitetet i Agder. Ho har ikkje angra eit sekund.

– Ein får ein del aha-opplevingar

Spesialpedagogen Johanne følte at ho mangla teori i ­tilknyting til barnehagejobben sin. Så las ho i lokalavisa om tilleggsutdanning på Lillehammer.

– Eg vil bli ein god pedagog

May Helen Bjørnfeld har ­jobba som assistent i barnehage i 8 år. No er ho på full fart mot å bli barnehage­lærar – samtidig som ho jobbar.

Oppvakninga

Vidareutdanning har gitt ­pedagogisk leiar Anita Åsvang ein rikare arbeidskvardag. – Eg ser både barna og vande situasjonar med nye auge, seier ho.

Kompetanse i framtidens barnehager

Kunnskapsdepartementet har utar­beidet strategien Kompetanse for framtidens barne­hage, 2014–2020. Denne viser alle ansatte i barnehagen hvilke muligheter de har til å utvikle og øke sin kompetanse for ulike stillinger i barnehagen. Strategien skal også bidra til å beholde og rekruttere erfarne, kompetente og kvalifiserte ansatte til arbeid i barnehagene. Her kan du se hvordan.

Les artikkelen